Heeft u Bvlgari-sieraden die u graag wilt verkopen?
Designer sieraden zijn altijd populair geweest bij trendbewuste vrouwen en mannen. Bvlgari is een van de grootste sieradenfabrikanten ter wereld en kenmerkt zich door het beste vakmanschap.
Het team van Kostbaar en oprichter Marius Tsakonis helpen u graag bij de waardering of verkoop van uw Bvlgari-sieraden. Kostbaar breidt zijn handelsrelaties sinds 1926 gestaag uit. Dankzij onze internationale contacten en afzetmarkten kunnen wij u helpen om maximale prijzen te realiseren. U kunt uw verkoop of uw waardering in ons kantoor in een prettige sfeer afhandelen of u kunt ter plaatse een afspraak maken voor een huisbezoek​. Het vertrouwen van onze klanten heeft voor ons de hoogste prioriteit, daarom vindt een verkoop altijd persoonlijk en legitiem (op vertoon van de identiteitskaart of rijbewijs) plaats. Het is voor ons erg belangrijk om de meegebrachte artikelen te inspecteren, controleren en wegen, zodat u op elk moment vragen kunt stellen die wij graag beantwoorden. Bij verkoop van sieraden ontvangt u het aankoopbedrag direct contant of, indien u dat wenst, kan de betaling ook via bankoverschrijving geschieden.
Het bedrijf Bvlgari werd in 1884 gesticht door de Griekse goud smid Sotirios Voulgaris. Hij kwam uit Paramythia (Griekenland), waar hij zijn eerste winkel opende. De naam “Bvlgari” is ontstaan ​​uit zijn familienaam. De letter “U” werd vervangen door een “V” op basis van de Latijnse taal. In 1877 ging hij naar Corfu en later naar Napels. Zijn volgende bestemming was Rome; hier opende hij in 1881 verschillende antiek- en juwelierszaken. Zijn zonen Kostantinos en Giorgios steunden hun vader in 1905 met de opening van zijn winkel in Via Condotti 10. Met de komst van zijn zonen concentreerde de familie Bvlgari zich op luxe sieraden en ontwikkelde ze prachtige sieraden met een hoog niveau van vakmanschap en een uniek stijl, waardoor nieuwe trends worden gezet​. De luxe sieradencollectie kwam op de markt in 1920 en de unieke Bvlgari-stijl verscheen in 1940. Vanaf 1950 werden ook kleurrijke edelstenen van zeer hoge kwaliteit gebruikt voor de ontwerpen. De sieraden waren populairder dan ooit bij beroemdheden en filmsterren. Bvlgari breidde niet alleen uit naar andere Europese landen, maar ook naar de VS. Vanaf 1969 werden geometrische vormen toegevoegd die waren geïnspireerd op de monumenten en ornamenten van de “Eeuwige Stad” Rome. De geometrische vorm werd een handelsmerk van Bvlgari. Later werden de zeer populaire modulaire sieraden en ongebruikelijke materialen toegevoegd, zoals roestvrij staal, porselein, zijde en ook hout.
In 1995 ging het bedrijf naar de beurs en ontwikkelde de hoteldivisie zich tot een ander werkterrein. De omzet van het bedrijf bleef groeien. In 2010 werd Bvlgari verkocht aan de wereldleider in de luxegoederenindustrie “LVMH” en het succesverhaal gaat tot op de dag van vandaag verder. Bvlgari schreef ook geschiedenis in het maken van horloges. Vijf records voor de dunste horloges ter wereld zijn door Bvlgari gevestigd. Het in 2020 uitgebrachte “Octo Finissimo”-model , een extreem plat herenhorloge met een automatisch uurwerk, is volgens mediaberichten gelimiteerd tot 50 stuks en de verkoopprijs ligt rond de 150.000 euro.
Het Italiaanse bedrijf Bvlgari produceert en verkoopt ook andere luxegoederen zoals horloges, parfums en lederwaren.